Träning

Hejhej bloggen :p Har inte bloggat på ett tag asso förlåt men nu ska jag faktigst försöka bättra mej!
I fredags var jag typ med Melle Nicole o Elin vid skolgården fast sen blev det kallt så alla drog.
Sen drömde jag om Justin Bieber! Haha asso seriöst :p Jag blev jätte besviken när jag vaknade -.- haha men
igår var jag pappa o min syrra i kista. Jag köpte en tröja shorts två par örhängen för bara 300 kr hihi.
Sen köpte vi tre skor på skopunkten. Två till Marika o ett par till mej.
Stackars pappa :p
Men iaf sen kom jag hem och typ var ute med kaninerna eller nåt.
Sen kollade jag på sång tävlingen, pallar inte skriva :p Och Tyskland vann, låten var ganska bra.
Idag har jag inte gjort mycket.
Jag har vart med kaninerna, settit upp studdsmattan eller aa pappa gjorde det. Sen klockan fyra hade vi träning.
Först joggade vi en stund och sen stretchade vi och hade fys sen sprang vi tillbaka. Jag stannade faktigst aldrig o kom först tillbaka. Hihi :p
Men iaf.
Sen åt jag grillat kollade på gossip girl, omg, Chuck Bass blev skjuten! :o Oh no!
Sen kollade jag på en film mamma spelat in och sen målade jag naglarna och nu sitter jag här.

Här kommer några bilder :)



Jag och Nicole ♥



Jag står på händer på vallen :)



jag och Nicole igen fast med kakdeg  i ansiktet :p



Älskar dej genom eld o vatten gumman !



Jag slumpade bilder lite bilder dära.
Ha det bäst! Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

söta bilder =)

2010-06-03 @ 07:10:21
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0