Stå ut lite till !

Jippie om en månad (11 Juni) är det skolavslutning!
Fast får stå ut lite till :p
Imorn åker jag till Göteborg!
Jippie!
Kommer bli roligt.

Aa, jag har typ vart ute o solat o läst ett kapitel i min lilla bok.
Stumpan låg i mitt knä först men sen gick hon och la sej i blomrabatten o sov :p Och så har jag vart lite med the rabbits. När jag öppnar så dom får springa ut så springer dom in men när jag stänger så vill dom ut? Knäppt
klockan tio i fem blir jag hämtad till träningen eller aa först ska vi prata om Göteborg och sen ska vi ha en tävling om typ dribbling? Fattade inte riktigt allt.
Hoppas jag vinner höhö, jag ska ut o träna snart tror jag.

Pöss pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0