Skolan idag

Idag var jag i skolan som jag inte vart på typ en vecka :p
Men nu ska jag försöka bättra mej med allt bloggande!
Idag så hade vi svenska med Annika -.- Ååååh! Hon e så jobbig! Men iaf vi slutade vid ett för alla nya sexor skulle komma till våran skola.
Men jag var inte med på gympan eftersom jag varit sjuk men jag ska vara med på träningen tror jag för att pappa ska coacha den, hoppas det går bra :p
Jag måste verkligen rensa bland mina kläder kom jag på nu! :p
Just nu lyssnar jag på musik.
Jippie idag är det uggly Betty, desperete housewives och Cougar Town!
Mohahah!
Sätter nog in en dagens outfit sen.
Imorn kommer kanske en bildbomb! :)

Danait, Johanna o Erika påväg till Liseberg!



Puss puss på er älskalingar! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0