Mandas nyckel var verkligen "borta"

Neeej, stackars manda haha :p
Men när jag gick ut från toaletten innan skolan börja så stod Amanda där och så tog jag fram nyckeln :p haha jag hade den på armen för jag hitta den igår :p Det såg som att du skulle börja gråta nästan lilla gumms, ska aldrig göra så mot dej igen haha!

Björnröv ♥ Torbjörn

Men aa jag Dessi o Amanda åkte upp o ner fast alltid med olika människor :p
Tex: Oliver, Calle o Chrisse : Mickan o Soffe : Ida o Sarah : Becca haha :p

Muppar e vi allihopa allihopa allihopa!

Men sen när jag kom hem så städa jag rummet -.-
Ni ska bara veta hur det såg ut innan!
Aa sen har jag lyssnat på musik o vart med världens sötaste kaniner :*
Nu kom oxå världens sötaste katt in o la sej på min fotöllj (stavning?)

Nu håller typ pappa o mamma på att blåsa upp min madrass som jag ska ha i Göteborg! Eller de kollar om den funkar :p Hoppas den funkar. Kommer bli så jävla roligt asso! Vi kommer sitta i bussen i typ sex timmar kommer bli roligt. Jag ska sitta med Meryem i bussen o framför kommer Erika o Johanna sitta fast jag tror vi kommer springa runt halva bussresan höhö :p
Om två dagar åker vi! :D
Kommer nog ta några bilder dära men jag tror inte jag hinner ta så många.

Men har iaf ätit blä, åt flinger med choklad istället :p
Men nu har ja o mamma precis vart i Stadium o köpt strumper te majj. 6 stycken.
Jag kollade på en bikini fast den passade inte på tjocka mej.
Nu håller jag på att packa till Göteborg! ;)
Kollar packninglistan nu.


FÖRE:




Omg fint va !?



EFTER:






Det blev ju mycket bättre efter ellerhur? ;p



Men puss puss nu ska jag äta kakor o packa till Göteborg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0