I think i love u

Alltså jag suger på rubriker fan!
A bara så ni vet ..
Men jag gick inte till skolan i torsdags -.- Fiskmås!
Men igår var jag i skolan!
Jag Anna Becca Manda o Soffe stack till ICA o Manda o Soffe köpte typ glasspaket med krossad choklad ? Höhö, random ? :p
Tur att vi är vänner annars vore det läskigt :p
Fast a det var gött hehe smaka lite.
Sen gick jag hem med Soffe haha vi garva som vanligt!
Vi försökte sjunga på stereo love men asso det går seriöst inte :p
Sen var jag med Melina sötn! :)
Vi hoppa o kolla i skolkatalogen man var tvungen att välja en kille på mindre en tio sekunder på nån sida annars skulle jorden gå under haha :p
Men idag så har jag vart o kollat på pappa när han spela pingis. han var i finalen men då förlora han med två poäng.
Han vann iaf en choklad o lite pengar.
Sen mötte jag Nicole vid skolgårn fast sen ringde hennes o sa att hon skulle hem o äta så vi ska kanske göra nåt sen när hon e klar.

Nu lyssnar jag på Justin Bieber! Jag har kommit på att vi har samma inititialer (stavning?) Justin Bieber , Johanna Björklöf :p Älskar han mvvva :*

Men nu ringde Nicole ska dra till henne nu så får vi se vad vi gör.
Det regnar :D Jag älskar regn! Hahahh!
Nu ska jag bli blöt! :D



Pussar !

Kommentarer
Postat av: Amanda Torberg ♥

SV: aa bra att du oxå tyckte den va god annars skulle jag känna mej lite udda.. men jag tyckte den va godare dagen efter på ngt sätt :S <33

2010-05-08 @ 18:42:02
URL: http://gulligaast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0