Göteborg

Oj, höhö, sorry att jag inte har bloggat på typ en vecka :p
Men iaf jag har jue vart i Göteborg med laget!
Sjukt roligt, sista dan sprang vi runt i Göteborg och sjöng typ Järfällaa shalalalala Järfällaa Shalalalalala! haha, och så åt vi pizza för lagpengarna.
A juste innan vi skulle gå till Liseberg så bästemde vi oss för att äta på donken fast vi inte fick av Stina o Per :p Men maten smaka fan bajs (a)
Sen satt alla där o åt o sen jag ba men vad gör vi om Stina eller Per kommer seriöst ?
Haha och sen typ fem minuter senare så såg Ida Stina o Per utanför!
Haha så alla ba gömde sej under bordet o börja garva :p
När Per såg oss så börja han garva.
Vi gick till A slutspel men sen förlora vi.
Jag och Johanna sprang runt o kolla i affärer vid Frölunda Torg och så köpte vi massäck o godis till the hemväg :)
Vi åkte hem vid fem och var hemma i Stockholm typ kvart över elva.
Här kommer bilder från Göteborg ♥

I bussen påväg dit :)

Söööööt!


Lyssnade på låtar från min mobil i bussen ;)

Skit fin bild på Merre!


Carro i bussen :)

Jojjo i sin säng ;)

Vi fick Järfälla basket tröjer! :D

Lägger kanske in fler bilder senare för nu pallar jag inte blogga mer, puss puss till alla söta ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0