Blä design

Har precis fixat designen igen, men fixade bara lite snabbt eller aa jag pallade inte göra en fin så.
Men idag klockan halv elva så åkte jag o mamma till loppisen.
Vi sålde inte så jättemycket men iaf.
Jag o jojjo gick till en bankomat för hon skulle ha pengar till Göteborg!
det kommer bli så jävla kul!
Kommer ihåg allt knäppt från förra året.
Men iaf sen köpte vi hamburgare på sibylla o åkte hem :p
Det var super kallt hemma -.-
Men sen var jag med kaninerna.
Nu har jag suttit vid datan i tusen år och letat efter mandas borttappade nyckel :(
Förlåt gumman men jag lovar att det inte kostar om du bara har lite pokerface :p
Idag är det gossip girl, wipe out och ballar av stål! :D
Alla kommenterar!

pöss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Torberg ♥

mm :/

Men du MÅSTE följa med till expeditionen .. ;)<33

2010-05-09 @ 20:04:41
URL: http://gulligaast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0