We are the champions! :D

Hejhej! Igår så vann mupparna alltså jag Hannah Erika och Carro höhö yeey! :D Vi vann kepsar och de var väll najsiga. Visar bild sen tror jag.
Det var bumpen och sånt och så dunkade några det var skoj. Har en liten video jag kan visa kanske. Sen stannade vi en liten stund sen fick jag skjuts av Hannhas pappa hem. Åkte till träningen och på slutet tränade Carros brorsa Jonas oss och vi fick göra typ 10000 armhävningar situps o skit. Sen typ 7 idioten också-.-' Klockan typ nio kollade jag på nån film mamma hade spelat in den var knäpp sen kollade jag på en till film mamma spelat in och den var ännu knäppare. Pallade inte kolla på hela så jag stängde av vid ett.
Idag vaknade jag halv tolv höhö a! ;P
Jag ska väll typ bara kolla på film eller nåt sånt.





Jag vill inte dö, vill inte bli gammal och få rynkor! Så nu lever jag livet och bjuder på mej själv! ;)





Kommentarer
Postat av: lissääh

söötis ;D ! <3

2010-03-06 @ 22:28:12
URL: http://thatslisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0