Stan med mamma :)

Idag har mamma och jag vart i stan! Vi åkte dit vid elva eller nåt. Shoppade galet ;P It was very funny.
När vi skulle fika på Åhlens så var det jag och en gammal kärring som gick till samma bord och då tog jag tag i stolen först och sen ba tog hon tag i stolen mitt emot och satte sej! Jävla kärring säger jag bara!!!
Men men, det var varefall gött (a)
Sen åkte vi hem och då kollade vi på allt vi köpt.
Jag har precis städat mitt rum höhö yeey :D
Nicole sover hos mej idag vi ska väll kolla på film eller nåt. Mamma hade hyrt två svenska filmer idag, en som hette bröllopps fotografen och en som hette prinsessan tydligen. De verkar vara bra :)

Linne - Axelssons typ ;P

Skjorta - JC

Tre jeans leggings - Cubus

Skinnjacka - Vera moda

Solglasögon nagellack örhängen - Åhlens

Skor - Åhlens
Det var nog allt pusshej / J the bäst

Kommentarer
Postat av: nicole

thaha skin jackan var skit fiin på dig idag!!puss<33

2010-03-07 @ 19:14:07
URL: http://nicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0