Palla inte

Tjuuie :)
Palla inte fixa bloggen så det får väll va så här eller vänta :D

Hej igen! Nu är jag tillbaks ;P
Har fixat lite i bloggen fast det blev inte så snyggt men nu får det vara så hära, pallar inte bry mej.
Men i fredags så gjorde jag typ inget. Jag kollade på lets dance och åt sushi. I ♥ sushi ;D
Men sen på lördan var det match och jaa det gick väll inte så bra.
Sen så kollade jag på TV och sen var jag med Melle och Elin. De var hos mej och Elin kollade i mina gamla dagböcker från the time när jag och Elin var med varandra 24 7. Haha!
Sen gick vi hem till Melina och hennes hundar anföll oss :P Vi kollade på saw 6 och den var läskig och äcklig. Sen gick jag och Elin hem och sen kollade jag på Benjamin Buttons otroliga liv och den var fett sorglig.
Igår så rensade jag och pappa buren och sen var det match. De vi spelade mot var fett dåliga, även fast de var 96or. Men sen vid klockan 6 så var vi hemma. Då så åkte vi typ och köpte pizza.
Idag har det vart skola.
Pözzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0