match

Hejhej idag så trodde jag mamma o pappa skulle väcka mej till matchen men de visste tydligen inte om att jag hade match så att jag vakna en kvart innan vi skulle samlas alltså klockan tio. Men jag hann varefall.
Vi förlorade men de var 96or och vi spelade bra den sista perioden.
Vi skjöt typ 30 skott i rad men satte inte ett enda haha xP
Sen åkte vi hem och nu sitter jag hära och är väldigt gladish för att vi nyss fixat resa till London på påsklovet :D Jag mamma min syrra o nån ska åka dit . Bara två veckor dit liksom?! Vi ska typ ba shoppa hela dagarna eller kanske kolla på bio nån gång jag vet inte. Yeey
Klockan fem är det träning igen.
Sen ska jag väll äta och kolla på wipeout eller nåt.
Bye bye lots of kisses! (måste öva till london) :P

Jag bjuuuuuuuuuuder som alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0