Läs skiten

Shue bloggish! ;*
Igår slagga Nicole hos mej och vi kollade på film och så. När vi skulle sova så hörde vi ett ljud som lät oooo och Nicole ba Hö spöke! :O Jag ba haha nej stumpan ^^ xP Fan vad jag garva. (min katt snarkar när hon sover)..
Men iaf.
Vi gick upp vid halv tolv åt frukost och sen fixade vi oss. Jag råkade köpa ett nytt nagellack i jakan men nu ska jag inte köpa mer nagellack jag "lovar" :P Men kanske om ett halvår eller när alla börjar ta slut liksom.
Sen fick vi skjuts av Nicoles mamma o pappa hem för de var där samtidigt så att det var jue lika bra. Hannah kom och hämta upp mej och när vi kom dit var de där killarna där igen-.- De får igentligen inte vara i hallen men de är där ändå och spelar fotboll. Maggan sa åt de att gå typ flera gånger men de stanna och sen skrek hon så blev de rädda. Men de satte sej i ett omklädningsrum och när jag och natta skulle fylla på våra vattenflaskor så satt de där och typ väntade på att våran träning skulle sluta-.-
Sen kollade jag på gossipgirl!
Sen åt vi varma bär med vit choklad.
Imorn blir det kanske en dagens outfit om jag orkar.
Nu kom pappa hem han har typ vart i Halmstad och kollat på pingis sen i torsdags.

Vad tycks om mina nallar i sängen da?






Vi sprang upp till högsta våningen och det var ruuuuuuuuuuligt

Bara för att jag älskar dej lilla grodbulle :)<3


Kommentarer
Postat av: nicole

haha du gjorde sån där text, haha älskar dig oxå majsöga:P<33

2010-03-08 @ 21:43:37
URL: http://nicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0