Jaa

Hejhej. Igår kollade jag lite på letsdance. Bra att Willy åkte ut iaf. Sen kollade jag på fortsättningen av hitta nemo och sen kollade jag på fortsättningen av jordens medelpunkt. Och sen kollade jag på nån knäpp film som hette ett ufo mitt i Newyork. Jag fick tydligen inte se hela igår så jag kollade på resten idag och den var faktigst rätt så rolig.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag skulle åka till Kista med pappa men då börja mamma skrika så att pappa sa att vi inte kunde.
Idag har jag jättestor biolust asso! Plus att jag vill köpa t shirt från gina :) Men jag ska typ städa mitt rum nu och sen typ kolla om det går några roliga biosar idag.
Men aja hejdå pussar! ♥

Tog en knäpp bild igår med webbcamen för att jag precis installerat den i min data :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0