Hehe :*

Oj heeh har inte bloggat på länge tror jag. Men nu så sriver jag om dagarna som varit.

I tisdags så kom Erika fru och Amanda syster till min skola :) Först typ var vi där lite men sen gick vi hem till Erika och lagade mat. Amanda the best stekare hihi :)
Men sen gick vi till bussen för vi skulle kolla på P97s träning. Jag fick låna en bussbiljett av Amanda men man behöver två så jag låtsades att jag hade tappat den och han gick på det och tog inte ens en av biljetterna haha.
Men sen kollade vi lite och gick in till lilla hallen och typ hoppa på mattor? :)
Klockan sju började Stinas match i sporthallen men innan så spelade vi lite skojmatch med alla. Sen kollade vi på den och de vann stort! :) Yeey
Igår så var det väll vanlig skola.
Jag kollade på film igen och jag och min syrra ska typ kolla på den ikväll också för den är skiiiiitbra.
Idag så var det reflektionsdag. Vi började klockan nio och slutade klockan ett. Det var bara jag och Michaela och killar som hade valt idrott som sista lektion. Och vi hade iaf kuul.
Sen gick jag hem och bakade knäppa muffins med min syrra. Dom gula blev godast men nu känner jag mej lite spyfärdig :P

Tisdas:



Våra muffins, de blev gula och rosa med cocos och citron smak med lite strössel ovanpå :)

Hahahah x]
Pözzzzzzz ♥ :*:*:*:*:*;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0