Förlåt dah :)

Ojjeh har inte bloggat på ett tag. Fyra dagar, höhö uops. Men här kommer det om alla dagar! :)

Onsdags: Borrade ett hål i tanden. Jag skulle igentligen inte ha nån bedövning men det gjorde så ont att jag börja gråta så då fick jag bedövning. Konstigt nog var det skönt att ta sprutan :) Men sprutan spred sej inte så snabbt så då fick jag en till! Fyra sprutstick :] Haha tandläkaren sa att jag såg ut som en tvättbjörn när jag hade gråtit för att det runnit ner mascara :P
Men sen var det vanlig skola tror jag.
Nicole och Elsa kom till viksjö och sen åkte vi till Elsa och typ flumma och kittla Nicole :P

Torsdag: Skola och sen så kollade vi på bäst i väst i skolan med Robin Daniel Sofia och Michaela. Robin ba slog oss helatiden, trevligt trevligt -.- Men det var iaf skojs. Sofias brorsa var med och spelade gitarr i sitt band. Han som sjunger i det bandet sjunger fett bra! De som vann hette cheesburgers. Det var typ fem band som var med och spelade och sjöng.
Sen gick jag hem och då åkte vi till mina kusiner för Christoffer fyllde år. Av oss fick han björnborg kalsonger. Vi åt där och sånt. Deras katter e fett söta! En av dom har de fått av oss för det är en av Stumpans kattungar.

Fredags: Vanlig skola och var skittrött! På gympan så körde vi Harry potter om ni vet vad det är. Tjejerna mot killarna-.- Om nån blev träffad av bollen så skulle en kryssare göra ett kryss på dens rygg. Men om kryssaren blev träffad av en boll så kan ju ingen kryssa. Men om alla kryssat på de som blivit träffade så vet ju inte de vem som är kryssaren. Men jag hade gått runt och kryssat på alla så trodde alla att det var jag (men det var Angelica) Sen en gång så blev jag träffad och då kom alla och kryssade och då skrek alla killar ba Charlotta hpn fuskar! Man vill ba smälla till de asso-.- Sen sa de att vi fuskade så satte typ alla sej och snackade och Robin börja sparka på alla o sånt-.-
Sen gick jag hem och kollade på tv och somna i soffan! ;o

Idag: Spelat match nånstans och vi förlorade. Nu håller jag på att tsäda rummet och fixa mej och lyssna på musik. Jag och pappa ska typ åka och köpa en ballansplatta till mej för att jag brukar ha problem i mina knän och hälsenor-.-

Johanna Björklöf ↑ ♥
Pözzzzzzzzzzzzzzzzz <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0