4/3 simhallen

Hellue everybody! :D
Idag har jag vart i simhallen med Nicole. Det var sån där uppblåsthoppgrej dära. Det var skoj. När jag skulle gå förbi en sak på hoppgrejen så ramlade Nicole så jag också ramlade-.-'
Men är man syster till en padda så..
Vi var lite med Sara också. Jag börja asgarva och alla i bassängen kolla på mej och garva och sen ba började vi skvätta vatten på en kille så skvätte han tillbaks x] Vi var lite flummiga som vanligt.
Sen stängde det klockan fem-.- Men vi stannade och pratade och så kom en sur tant o ba gå o duscha blablabla! Bu!!!!!!
Sen basta vi och typ sånt. Sen tog vi typ hundra år på oss i omklädningsrummet och tanten kom och ba gå nu!!!!!! Sara ba vänta jag måste ta mina grejer ta det lungt, höhö.
Sen gick vi till sporthallen så kom det en liten tjej som var fett kaxig.
Vi tog bussen och Sara gick hem.
Sen åkte vi bussen till mej och typ spela thesims och gjorde knäppa grejer.

Smörgåstårta

Imorn så är det sportlovsdunken i sporthallen och det kommer bli ruuuligt :) Typ alla kommer vara där det är very nice.
Nicole kanske ska sova över hos mej jag hoppas. Då ska vi äta bär med vit choklad på a! ;D
Bara för jag är bäst får ni bilder :)


Jag och Rebecca höhö :} ♥
Pallar inte lägga upp mer bilder så bye bye sweeties och sov gott! <333333333




Kommentarer
Postat av: Luniita <'3

du måste se den :o

2010-03-04 @ 11:35:34
URL: http://luniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0