Sorry att jag inte bloggat!

Förlåt så fucking mycket asso :p

Men iaf i Fredags så var det första dagen av alla temadagar. Jag har valt toppform med några :)
Sen hade min kusin student grej eller vad det nu heter :p
Så då var vi där som ni kanske förstår aa.

På lördan så kom farmor o farfar dom sov över o så kollade vi på förtrollad som gick på TV.

I söndags åkte jag o mamma o shoppa i jakan, jag köpte gult linne, gul t shirt , klänning, vitt nagellack aa typ det tror jag.
Sen hade jag ute träning klockan fyra, det var inte många där alls asso! :p
Knäppt men iaf.
Sen hade jag trombon lektion.

Nää, jag ba skoja hihi xp Jag kan inte spela trombon :p

Men iaf..

Igår så åkte vi tåg till Bålsta för vi skulle göra nån äventyrsgrej.
Man skulle gå på stockar o sånt hihi, jag o Amanda skulle åka linbana tillsammans o så lät det fett mycket så alla kolla o typ trodde vi förstört den men vi hade tydligen tryckt in bromsen hihi oups :p
Man kunde stå på backar och rekordet var att stå på 18 backar och när jag och Amanda skulle göra så kom alla i den andra gruppen och kolla och men fick hänga i en lina o allt jag gjorde 18 backar! Jag trodde jag skulle göra typ tre men aa :p
Det var fett läskigt att ramla!
Sen såg vi vårat tåg stå vid tågstationen men hon framför där man "checkar in" var fett seg så vi trodde vi skulle missa det men vi ba kuta sen o så hann vi :p
Och då såg vi Elsa, Nicole o Sanella på tåget.

Idag så åkte alla buss till Ängsjö och typ gjorde stationer som typ orientering o paddling -.-
Det var en jävla fiuskmås som flög i cirklar runt mej o Amanda asso fett läskigt den typ dök rakt mot oss o så skrek vi så alla hörde höhö oups :p
Sen i slutet så badade alla haha det var ruuuuuligt! ;)
Man kunde simma ut till en brygga i vattnet.... o hoppa ! :D
haha :p
Den hade jag träning men Hannah kom aldrig o hämte mej så jag väntade till typ tio över och när jag ringde till mamma o pappa så la dom såklart på -.-
Men sen kolla jag på biggest loser som jag alltid gör ;)
I pauserna klippte jag o pappa Roffes o Wilmas klor fast vi ska typ betala nån djuraffär att göra det eller nåt.

Oj nu har jag skrivit mycket :o not...

PössPöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0