Nicole, roligt, bajs

Sitter hos Nicole nu o bloggar lite.
Vi äter rabarber doppade i socker :P mums
Men iaf igår var vi med >Elin o var vid en fårhage o blev jagade av en bagge som kuta o stångades! Vi satt i en liten matgrej som det var galler runt' ,de3n dom omringade oss.
Sen lyckades Elin och NICOLE SPRINGA UT TILL UTGÅNGEN.
Men jag ba´: men gud asso dom e ite läskiga.
O sen gick jag ut så började den springa efter mej o jag skre3k ba seriöst hjälp! hahahahahah!
Sen gick Elin hem o Nicole sov hos mej´.
Aa sen idag så har vi typ vart med kaninerna O HOPAAT STUDDSMATTA o vart i jakna. Jag köpte ett svart linne på hm.
Tänkte köpa ett par assöta hjärtörhängen på gina men de vardyra o jaG PALLADE inte :P mamma får köpa dom sen typ ;p
Sen så gick vi till fåren igen och gick till brulet o drack ur en gran o gick genom högt gräs o va i skogen :)
Sen så kollade vi på biggest loser som vi spelade in.
Sen gick Nicole hem o åt´.
Klockan typ tio var vi med varandra igen och var ute, vi visste inte vad vi skulle göra sen gick vi till ica O SEN  till fasteboolskolan.
O sen kutadde vi hem för min mamma blev assur.

Sen kom vi hem typ 20 över 11.'
Då hämtade vi mina sovgrejer o så nu sitter jag hos Nicole o äter rabarber o dricker gfanta som jag rdan har sajgt.

Sorry att jag skrivwr så dåligt men det ew för att Noicole har fått en ny rosa laptop wså jag har inte va<mnt mej o ja pallar inte fixa.

Kanske kommer bilder imorn..

Pössilöss på er mina älsklingar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0