Nicole igår ;)

Igår var jag med nicole.
Vi åkte te jakan o så köpte jag örhängen och Nicole köpte en grej.
Sen gick åkte vi hem te mej och var inne på datan och gjorde en grej.
Sen så åkte vi te jakan igen o på bussen var det tre fulla tjejer som skrek o ba satte sej bredvid oss o ba vill ni se min vagina?
Vi ba ehhh, o garva.
Sen när de gick av bussen dom ba  i lova u, till oss :p
Asso de var asfulla. En tjej blödde på handen fast hon höll inte på o skrika eller nåt.
Men sen gick vi runt i jakan o sen typ åke vi hem.
Sen kollade jag på prinsessas dagbok och sen nån annan knäpp film :)

Nu ska jag o Nicole typ åka te jakan igen :p
För att hon behövde inte åka te landet! Jippppppie! :D
Men hejdå nu är Nicole bebo på väg.

PössPöss ♥



Bjuder på den från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0