Vanlig dah

Idag har det vart skola som vanligt. Fast matte lektionen var inställd! Yeey o jah som inte gjort läxan heller. Men sen gick jag hem o typ kollade på paradisehotel o åt pannkaka. Sen så var det jue träning men jag kunde inte komma efetrsom jag hade ont i armen efter sprutan vi tog idag.
Sen åkte jag o mamma till ica. Jag fixade nellies bur o fiskarnas akvarium :) Såg Nicole gå på min gata när vi åkte från ICA så jag sprang efter henne o ba NICOLE!! Hon hörde väll inte från början när jag skrek eftersom hon pratade med smurfen andre x) Men hon var tvungen att göra läxan idag -.-
När jag kom hem så fixade jag mitt rum. Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Hejdå min stora blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0