Suger på rubriker...

Idag vaknade jag o typ åt frukost o så.. Har fixat mobilen nu så nu har jag alla låtar jag hade på min föraa mobil plus de nya;D Heeh me is very happy.
Men Nicole ska typ ringa snart (: Vi ska typ göra nåt skojsigt.
Åååå!! Imorn börjar bajs skolan igen-.- Faan asso imorn om jag går till skolan så kommer det faan vara typ 17 - grader-.- Kommer seriöst frysa till is! Men jag kommer jue bli känd på museum jaoouh ;)
Kanske visar min första dagens outfit snart om jag orkar ;) Tahah
Jag e ensam hemma nu, min mamma har åkt nånstans pappa jobbar o Kusin o syster e typ i stan.
Men pallar inte skolan D: Makaron stuvning!

Yee, ye possar // The Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0