Rubrik?

Heej bloggen! Idah så har jag vart med Nicole o Melle :) Vi var först hemma hos Nicole o typ gjorde mat o flumma sen gick vi till Melle o kolla på en läskig film :) Heeh, den var faanshita läskig! De ba nej jojjo kolla annars missar du allt det händer inget läskigt o så gjorde det typ det-.- Men men. Sen gick jag hem o då hade jag fått ett överkast till sängen så passa på att städa ;) Det blev fiint fiint!
Sen så kolla jag typ på TV o min kusin är jue här så hon o min syster sitter i vardagsrummet-.- Bajskorvmos.
Men nu slutade so you think you can dance. Ååå! Jag vill gå in i vardagsrummet o kolla på film nu sista dan man får vara uppe sent x) Bajskorvmos igen!
Imorn ska jag typ göra nåt med nån? Typ Nicole.
Men här kommer ett skojs video inlägg med Kisses! ;D haah!





Min hand ser missad ut, men här är när vi öppnade julklapparna :)


Bilder på Roffe från sommarn :)

Stumpan, sötaste bebisen!

Puss på rumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0