Nicole min, bara min sötnos!

Heej min host underbara blogg (:
Idag så har jag jue vart med Nicole som ni vet. Det har vart shiita flummigt o vi har haft skojs som vanligt. Vi åkte till jakan centrum o köpte ansiktsmask ;) Jag köpte choklad o lera från döda havet mask, o Nicole köpte natur typ o lera från döda havet mask. Det luktade fett gott!
Vi satt i bussen på väg hem o så pratade vi om typ om att åå vad skönt det skulle vara med reasturang o sängar i bussen x) haah, så vi glömde att trycka på stopp knappen! xD Så gick av vid högbyvägen istället för att gå av precis där jag bor -.-' Men vi garva som fan på vägen till mej ;* Älskar dej syster, du tar en stor plats i mitt hjärta! <3
Men här kommer några bilder från idag :)(och en annan)


Nicole, du är en ängel utan vingar (A)

Jag vet fjåårtizz bild men jag hade typ inte tagit nån annan.
Men hejdå pussar till mina älsklingar ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjortis

2010-01-10 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0