Kallt ;S

Det e så fuckijng kallt ute assö;o Pallar inte det här bajsvädret mer-.- Men shitsamma.
Idag så gick jag upp klockan sju, var shitatrött så jag pallade inte fixa mej snygg så jag ba slängde på mej nåt;P Haah.
Idag slutde vi efter lunch för våran gympalärare skulle till tandläkaren :)
Frågade massa om de ville göra nåt men ingen kunde-.- O tvilliingen svarar inte på telefonen (som vanligt) Haah ;)
När jag gick hem så fick ont i facet för det var så fucking kallt -.- Lyssnade på låtar i mina nya koss också (: Tog tre låtar att gå hem idag <3
Kanske visar en dagens outfit sen ;) Skönt att det är fredag..?
Här är min katt som nu sitter vid TVn x) Så söt! <3



Hihii pussar på alla mina bloggläsare = *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0