Idag igår typ

Igår så var det vanlig skola tror jag. När Andres(våran no lärare) skulle hålla upp nån magnetisk pinne typ o visa hur den brann så började brandlarmet gå-.-' smart asso, var tvungen att stå i kylan när det var snöoväder åckså x)
Men sen gick jag hem o kollade på paradise hotel :) Det var tråkigt att Cimon åkte ut, han var shönig jue. O sen så åkte åkte Lucinda också ut-.- Fast Andreas kom tillbaka! :D Men jag tycker Christoffer ska vinna Sen tog jag det lungt o sånt. Idag på morgonen så gick jag o mamma till tandläkarn. Jag hade ett hål, mitt första :P Men typ alla tandläkare säger att man ska ta flourtabletter. Sen skyndade vi oss till spinningen som vi skulle ha på morgonen. Den var faktigst rolig :)
I omklädningrummet så var det typ en gammal tant som tog på min axel bakifrån o ba ursäkta o jag blev fett skraj o skrek till. Heeh. Thats me
Vi slapp sy slöjden för hon var typ borta :D Yeey
Nicole är hos tandläkarn nu, stackarn :P
Men sen kommer hon hit till mej :) Juste!!! Jag blev jätterädd när jag öppnade huset till Nellie o Eddie när jag kom hem, Eddie vaknade på direkten men Nellie låg ihopkurad o stilla :( Jag trodde hon var död. Jag puttade lite på henne men hon vaknade ändå inte! Men sen så vakna hon xD
Det var allt så puss på skinkan från stora o tjocka mej ♥


Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahahaha stackars dig assa,<33333

2010-01-28 @ 20:17:10
URL: http://nicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0