Grejs

Har har ni bilder på skrivbord fula och fina, o andra saker (:

Fint, vi försökte hitta ett skrivbord med hylla o sånt ovanför men det finns typ inte nånstans...


Ser lite barnsligt ut ;P


Jag tycker vi ska ta bort nästan allt i hallen där uppe o sätta in två fluffiga mattor, en rund och en rektangel matta :P Mamma tyckte den där lila mattan var snygg!

Köpte en svart mysig o glänsig pläd till min säng :D


Stumpan har redan bosatt sej på min pläd x)

Ful bild.

Jag hittade en bratz skiva som jag lyssna på x) Haah! men vissa låtar är faktigst rätt bra :) Lyssna innan ni dömer ;)









Hehe jag vet det är fett knäppt ;S
Aja kisses to ya all ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0