Fuck kallt!

Åååh pallar inte med det här kalla vädret. Blek kall trött o elektriskt hår! Bajs på vintern, nu har den haft sin tid i Sverige kan den inte åka till nåt annat land ^^
Men igår så spelade jag match i nåstans klockan 8 åkte vi. Då vann vi fast dom var fett dåliga. Vi passade jätte mycket o gjorde massa mål :) Woiny spelade awsome! Sen klockan ett åkte vi till en annan match. Vi spelade jättebra! Det var en jättebra tjej som jag fick hålla hon gjorde alla mål, seriöst det var bara hon ;S Vi förlorade med typ 43 - 48 -.-
Men sen så kom Nicole hit :)
Vi kollade på Robison. Jag tyckte inte att Hans skulle vinna, fast han kämpade faktigst jättebra! Haha, den här låten sjöng vi i omklädningsrummet ^^ Carro fattar nog vad jag menar ;)
Men Nicole har gått hem för hon skulle sälja saker från hennes mammas o pappas företag. de samlar till en resa, om de säljer trettio inom en månad så får de följa med utomlands :D Lycka till till sötaste systrar! <3
Pussar så länge till alla feta pelikaner// tha best bloggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0