Cup igen

Idag så skulle vi mötas vid parkeringen klockan kvart i åtta.
När vi skulle åka till parkeringen så startade inte bilen! Vi frågade Hasse men han hade typ nån annan slags bil o våra grannar var typ inte hemma o sen typ tio över åtta så hörde vi att Meryem o hennes pappa väntade på parkeringen på oss typ, så de kom till oss o så ladda vi upp pappas batteri på bilen typ..Höhö, fattade inte allt.
Men sen kom vi iväg o vi skulle hämta Stina o allt. Sen kom vi till matchen:)Jag spelade med 96 orna. De var från Finneland o de var jätte stora!?
Vi förlorade men vi spelade bra.
Sen klockan 12 skulle vi spela mot ett annat lag som var jätte dåligt asso vi var mycket bättre men det var en tjej som var lång o jätte snabb o det var bara hon som gjort mål i deras lag! Seriöst bara hon ingen annan så om de inte hade henne skulle de ha förlorat stort!Grrrrr
Vi förlorade med 4 poäng-.- Om vi vunnit den matchen skulle vi kommit till B final(:
Åkte hem med söta Meryem ♥

Sen fixa jag mej o när jag dushat så såg håret ljusare ut så om en månad har mina förldrar lovat*host* mej att jag ska ha en intensiv toning:D Den håller i typ ett halvår;D Yeey!
Men sen kom Nicole (: Vi var hemma hos mej o sen så gick vi till ICA :)

Hand i hand livet ut syster! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0