Basket idag ♥

Heej alla! Idag var det basket igen.
Klockan typ tjugo i nio så kom Hannah o de sjussa mej till sporthallen.
Sen så typ klockan elva så började man spela alla små matcher (:
Det var jag Erika o Johanna i rosa 97 <3
Vi vann första matchen mot P 95! Så vi gick till A semifinal. DÅ spelade vi  mot F 95 o förlorade med två poäng.
Men vi spelade riktigt bra :) Vi spelade match med P 97 typ helatiden :)
Det var skojs idag haah always med JBBK!
När jah kom hem dusha jag o typ städa *host* mitt rum:P Ehhm det blev ínte en succe precis :P
Sen åt jag o tog det lungt! Det har vart sååå jobbigt att gå upp tidigt fattar inte hur jag ska klara av att gå till skolan! Haah!
Här kommer bilder :)

Jag ska skjuta på täby basket cup :)


Pappa tog den här bilden nu..

Neeii! Taski jag är^^

Nu kollar jag på stolthet och fördom iaf. kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0