Avatar

Hej bloggen. Idag så hár det vart vanlig skola. Iställer frö att äta lunch så gick jag hem och hämtade mina gumpakläder. När jag skulle gå till skolan igen så följde min katt efter mej på gatan ^^ Jag ville stanna kvar hemma, men jag var jue tvungen att gå på sista lektionen lixom.
Vi hade friidrott igen tillsammans med en annan klass. Ibland sprang man jue med killar på 30 meter o när jag sprang fortare änn dom så dom ba öhh.. Jag hörde inte när Oliver sa gå, jag bah haah ofta.
Men, men.
Sen gick jag hem o så typ lyssnade jag på musik o instalerade msn på min egna data. Yeey! Pappa fixade ju windows xp eller nåt sånt igår så nu kunde man instalera det :D
Sen typ åtta åkte jag o pappa o kollade på avatar. Den var jätte bra, jag hoppas att det finns typ såna där avatarer på riktigt, det skulle vara så coolt. I Kina så håller de jue på att bygga en slags portal. Om man går in i portalen så flyttas alla ens atomer o celler till en annan poratl som finns typ i Grekland eller vart man vill åka.
Men det finns en bok som handlar om sånt här o då var det en som skulle gå in i en portal o samtidigt så flög en fluga igenom så alla hans celler o atomer blandades med flugans celler o atomer, så han blev en gigantisk fluga! Läskigt ;S
Jag ville bara bäretta det.
Men imorn så ska jag spela två hemma matcher, synd att Erika inte kan vara med, vi behöver jue dej baby :* Sen ska jag typ slagga hos Nicole eller nåt. O sen på söndan ska nog jag o mamma köpa hårfärg? Pappa o jag vill i sommar bygga en bastu bubbel o gästrum! Det skulle va så coolt o mysigt ^^ Skulle bada bubbel o basta varje dag med Nicole o Elsa, o så skulle vi sova i gästrummet ;P Haha, det skulle vara så mysigt. Men chansen är liten dock. Man får ju alltid hoppas huh ?


Pussar ;*(fastnade inte på bild idag så fick göra mej)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0