Always love you baby

- Erika Bergman eller ska man kalla dej ängel. Du är en ängel utan vingar baby!
När vi är med varandra stannar tiden, vi två livet ut.
Ett litet inlägg, en stor förklaring. Ett hål i hjärtat hål i själen utan dej vid min sida så går jag under.
Dagar man aldrig glömmer som på sommarlägret när jag vaknade upp och hade dej vid min sida, kände mej så trygg.
Du är det finaste jag har och nånsin kommer att få, ta åt dej av det här för jag menar varje ord.
Du vet att du är mitt allt du behöver inte fråga. Jag älskar dej!

Du kommer alltid vara i mitt hjärta (a

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltid du och jag syster! :) <3

2010-01-06 @ 14:43:26
URL: http://junibarneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0