Älskar dej ♥

Det kommer ta hundra år att förklara hur mycket jag älskar dej syster.
Du har alltid varit där för mej när ingen annan kunde hålla mej kvar.
När jag är svag gör du mej stark. Ibland bråkar vi o så men det är sällan o när det händer vet jag att det kommer lösa sej babii för nästa dag sitter vi där igen o skrattar tillsammans ♥ 
När du åker bort känner jag mej tom och ensam. Du är som luften jag andas.
Det går inte att förklara med ord hur enormt mycket du betyder för mej ♥
Saknar dej redan en sekund efter att vi lämnat varandra. Kommer aldrig låta dej gå eller försvinna upp i rök!
Skulle göra vad som helst för dej Nicole Lindahl!
Det ända jag vill att du ska veta är att jag älskar dej ♥ // Bara Nicoles Johanna x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0