A mess

Mitt rum är en jävla röra assuu! Allt ligger på golvet, kläder, kuddar, smink mm. Jag tänker när jag sova bah äsch jag fixar det där imorn o så lägger jag kläderna på golvet o sover x)
Heeh kanske inte så bra va...
Men jag har precis spelat match å vi förlorade men vi spelade faktigst jättebra. Best match ever! O Carro shönig satt på knä under korg o kasta upp bollen så det blev mål! (: Yeey
Snart kommer Nicole hit, o mina föräldrar åkte precis till ICA typ, yeey så då kan vi vara ensamma om vi ska vara här ;) Vi ska typ hitta på andra namn till varandra? :P
Hejdå pussar! Juste, vad tycker ni om min nya header ?

Kommentarer
Postat av: lisse xO

sv; haha aa xD

2010-01-23 @ 21:33:34
URL: http://thatslisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0