Suger på rubriker!

Heej alla underbara bloggläsare ♥
Idag så började vi klockan 20 över nio. På rasten så tog vi massa bilder som kommer där nere ;) De blev finfina. På NO lektionen så tog jag o Becca massa bilder haha! Han märkte inget han bryr sej typ inte ^^
Sen gick jag  o Soffe o Becca till träffen. Sen gick jag hem med Soffe.
När jag kom hem så gjorde jag typ inget. Sen kom Nicole och vi satt mest vid datan o sminka oss till fjortisar med lite idominsalva :P Fast vi pallade inte ta så många bilder.
Sen typ garvade Nicole åt en knäpp film på datan, haha ni får nog en video där nere ;)
När Nicole gått hem så åt jag o sen typ städade jag mitt rum o lyssnade på musik. Men nu så bloggar jag som ni kanske förstår ;)
Men det var nog allt puss på skinkan!

Bästa fotografen (a



Lite självutlösare :)



Älskar den här bilden! :o <3

Älskar Mickans ögon!


På No lektionen (a


Haha! Jag och Becca tog lite bilder när vi torkade våra bänkar :P

Igronera bakgrunden!

Haha!

Min facelook idag ;)




Igronera hela mej snälla! :o



På NO lektionen! :)





Haah! Nicoles garv asso x) <3

Mickan skickade den här låten till mej idag och det är min nya drog! :o
I love this song <3

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

ååh! ville oxå va frisk idag x] <33

2010-02-09 @ 00:26:47
URL: http://gulligaast.webblogg.se/
Postat av: Michaela,

Hahahah, låten e ju fett bra (a) :)<3

2010-02-10 @ 11:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0