Sportlov yeey!

Heej heej alla!
Igår så var jag i Kista med Elin och Melle. Jag köpte ett par mjukisar och två nagellack :) Sen så åkte jag och mamma och hyrde. Det blev upp och min feta grekiska semester. Jag kollade på båda igår. Jag tyckte upp var sorglig jag grät faktigst ^^
Men sen sov jag och idag så har jag kollat på upp igen för jag hade inget att göra och nu ska jag typ städa mitt rum sen åka med pappa och köpa förlängnings sladd till min data så att jag kan ha webbcam och sånt shit!
Skönt med sportlov ska det bli (a)!
På torsdag ska jag spela dunken i sporthallen med Erika och Hannah, vi heter ju solklart mupparna höhö. Här kommer nog några bilder ♥

Stumpan!

Väntan på bussen mot Nicole!
Men nu ska jag åka och köpa förlängningsladd så jag laddart upp de andra bilderna sen i promise! :* PÖZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Elin Engman

Söötiss :)

vi får hitta på nått nån dag <3

2010-02-28 @ 12:23:06
URL: http://oktoberbby.blogg.se/
Postat av: J

a det får vi! <3

2010-02-28 @ 19:42:50
URL: http://jojjiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0