Ruulig tant

Hejhej bloggen! :) ♥
Idag så var det ju skola som vanligt men vi hade håltimme i två timmar :D Då gick jag Amanda Sofia och Amanda ut och färgade en slinga blå för jag hade med mej det x]
När Sofia gick förbi några killar som typ går i åttan så de ba: Hon har ju blått hår..? Haah ^^
Men vi hade iallafall skojs.
A juste när vi skulle gå ut var det en tant som stannade och ba hallooo haha men iaf.
Sen gick jag hem och när jag kommit hem så är mina kinder helt röda och man ser ett sträck på sidorna mot näsan för de hade svullnat upp -.-'
Jag åt frallor, mums (a)
Sen hämtade Hannah upp mej och vi åkte till tha träning. Fick skjuts av dom hem också.
Har precis ätit pizza och det var göött.
Min kusin är här om nån vill veta....
Men nu så sitter jag här och saknar summer camp 09! :'( Det var så jävla roligt asso! ♥


Johanna Hazelius ♥



Carro och Erika fick garvdamp xD


Saknar tiderna med dej älskling ♥

Kram kram ;* <3


Kommentarer
Postat av: Amanda Torberg ♥

thahah :D

Du bah: amanda, Sofia, Amanda ;)

Thaha du mena väl: Amanda, Sofia*, MICHAELA?? :D

thaha :D<33

2010-02-25 @ 18:16:54
URL: http://gulligaast.webblogg.se/
Postat av: Michaela Söderberg

ellerhur.. du glömde mej GÖLLÖNGE !

2010-02-26 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0