Nicole Lindahl ♥ Johanna Björklöf

Hej bloggen! Har inte bloggat så bra den här veckan a vet, men nu ska det bli ändring på det! x]
I onsdags så var det ju vinterfriluftsdag! Jag åkte skriskor på isen vid bruket med Becca och Mickan sweeties! ♥ Det var iaf väldigt skojs.
Vi grillade korv och sånt :)
Sen på torsdan så var det väll vanlig skola. Jag gjorde tre misslyckade armband på syslöjden. Sen stannade jag Amanda och Sofia och tog några sköna kort! Vi satt på skåpen och tittade in i ett hål i taket så vi såg massa röroch sånt, jag trodde det var en alien dära! :S x)
I Fredags så var det väll typ en vanlig dag. Skola och skit :) Sen på kvällen så kollade vi på min syrras musikal. Dom var bra men jag blev jättetrött -.-
Den började klockan sju så vi kom hem typ tjugo över tio eller nåt. Då kollade jag lite på TV men sen så la jag mej och sov.

Igår så vaknade jag typ tio och satte mej vid datan o sen typ åt jag frukost. Klockan kvart i tolv var det match. När jag gick in så fick jag en tjejs huve på mitt ögonbrynsben. Sen skulle jag gå in igen och då fick jag en smäll på samma ställe -.-' Vi förlorade med 78 - 11 fast de var jätte bra.
De sa typ fjolla till mej och tjockis till Ida och Elin och så stod de och väntade vid ingången på att Elin och Ida skulle komma ut! De kallade de bögar? Den där tjejen höll nästan på att slå till Idas mamma! Vi sparade typ protokollet för de var typ 95 även fast de spelade i en 96 serie :O
Sen så åkte vi hem och jag dushade fixade mej och sen drog jag till Hannah för hon skulle ha typ middag hps henne så alla i laget fick komma dit :) Det började klockan fyra. Vi kollade på matcher som hennes pappa hade spelat in och så spelade vi pingis och charader. Vi åt typ Floffy Joes som var fett goda! Det var typ köttfärs i bröd och smakade typ som hamburgare x]
Det var iaf väldigt skojsigt ;)
Sen vid åtta kom Nicole hit för hon skulle slagga hära. Vi åt godis chilla u know ;)
Vid tio gick vi hem till Nicole för vi skulle hämta hennes hamster Eddie och precis när jag skulle börja filma, jag sa liksom okej och ett två åh... och då släcktes lampan som Nicole stod under! x] Vi blev fett rädda och sprang iväg! Tahah! :)
Idag har vi vart i jakobsberg. Jag köpte en rosa Tshirt på gina och två ansiktsmasker. Men jag hittade många fina saker som jag vill att mamma ska köpa x) Nicole köpte nagellack, hårgrej och ansiktsmask.
Sen klockan fem hade jag träning.
Nu sitter jag hära och ska typ snart måla mina naglar men jag venne vilken färg ?
Här kommer en liten bildbomb från alla dagar!

Början med en söt bild på mickan ♥

Becca ♥


Det tar typ tio minuter att ladda upp en bild då ni fick bara några bilder! :*

Puss puss på er alla sweeties! ♥


Kommentarer
Postat av: Michaela Söderberg

hahahah!! men omg, vilken ful bild på mej.. men måste man bjuda på sig så måste man! :) <3

2010-02-22 @ 20:35:58
Postat av: Amanda ♥

men guud ;o

Kolla sista bilden x]

ser fan ut som ja får garv-atack :D <3

2010-02-22 @ 21:18:26
URL: http://gulligaast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0