Min korta dag!

Shue bloggaaan ;) Idag så började vi kvart i tio! Skönt! Men jag dusha på morgonen o sånt, sen fixa jag mej o så gick jag till skolan. Vi hade väll en vanlig dag. Fast på rasten spelade jag tecken med Sam, Nicki, Natta, Julia och Amanda, hehe jag o Sam var inte speciellt duktiga x) Åt en rolig lunch med pannkakor :D Yumm, yumm. Men sen efter skolan gick jag hem utan musik i lurarna:'( Gick jättesegt men nu så vet jag vart mina koss är, de var i min syrras rum min pappa hade lagt de där :) Men sen vid halv fyra så var det utvecklingsamtal! Vi pratade om målen i skolan o andra tråkiga saker :P
Men sen så gick vi till ica o köpte bland annat yoghurtar som e fett goda kan ta bild på de imorn kanske o lägga in på bloggen så får ni se ;D Också la jag ner ett par salmiak pastiller när de inte såg ^^ Hehe, fast de var fett goa jue. Sen kom Nicole hit. Vi typ satt vid datan o flumma som vanligt. Vi råkade vällta pastillburken! Haha! Men sen gick hon hem-.- Då kollade jag o min syrra på medium. Det var spännillispännande :P Men det slutade mitt i allt så fortsättningen kommer lissom på måndag. Men sen så ringde jag Nicole o vi möttes typ vid kvart över nio :) Jag lämnade över Eddie till henne, han har sovit hon Nellie i mer änn en vecka :P hehe, oups. Men vi stannade o prata o skratta lite o sen gick vi hem. Nu sitter jag här vid min data i mitt rum :) Imorn ska jag ha på mej ett par leopardbyxor som jag inte haft på länge ;P Hehe, allla kommer typ tycka de e fula men de är faktigst in fashion! men jaja kram o puss på alla! / Johanna som är glader ♥





Och en ful bild på mej fast man får väll bjuda på sej själv ibland huh ? Men kommentera kommentera kommentera x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0