16/2

Hej alla skruttisar :)
Idag har det väll vart en vanlig skoldag. På gympan hade vi typ stepup sen kärde vi lite killerboll eller vad det heter. Då dansade vi lite till en barndomslåt ;D
Men iaf.
Sen gick jag hem med Angelica.
Michaela och Rebecca soets ska åckså åka skridskor imorn! Det e vinterfriluftsdag och 380 elever skulle åka upp till kungsberget typ klockan kvart i sju -.- Men palla liksom.
Vi ska åka vid bruket på vattnet, eller a isen dah ;P Hoppas jag inte ramlar genom isen eller nåt!
När jag och Angelica gick hem så såg vi nåt knäppt som åkte på vägen, det var en militärbil med gevär o skit x] Den stannade mitt på tunneln vid ICA :) Killen där inuti gick ut och kollade i bilen och sånt haha! Det var massa bilar bakom den som stannade och en buss också!
Men iaf.
Nu så chattar jag lite och så tänkte jag städa mitt rum fast jag pallar nog inte eller kanske gör det efter träningen för jag tror nog inte det är nåt skojs på TV idag huh ?
Här kommer massa bilder så ni får njuta så länge det varar :) ♥

Skuggor :D




PEACE!

Från tjejmiddan :)


Haha!


A där står den x]





Och lite al'a Johanna bilder :] ♥







Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

hahahah x] <33

Men fina vi e! (aa)



Älskar dej!

2010-02-16 @ 19:28:37
URL: http://gulligaast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0