1 Februari

Hej min älskade blogg ! Idag så var det skola :) Det var en knäpp dag. Jag Elin o Julia o Bella satt vid killarna o mobbade dom typ haha, det var skojs.
Men så hade vi SO o jag pluggade till provet -.-' Prov på onsdag. Sen gick jag hem o då höll pappa på att fixa mitt nya skrivbord. Det har precis blivit klart så jag har fixat fin fint i mitt rum iaf. Men jag ska typ rensa strumpor o trosor o sånt för jag har inte så många i garderoben. Jag skulle vara med Nicole men hon hade typ läxor så jag pallade inte vänta. Men jag hoppas vi kan göra nåt imorn eller nåt! Jag vill ha ett sminkbord assa, det skulle passa in fett bra! Jag vill åckså ha en rosa lila eller vit bärbar data! Önskar vi vann 100 miljoner på triss eller nåt skit. Det skulle vara najs ;) men snart kommer dagens klädval tror jag..... Nu lyssnar jag typ på musik o tar det lungt jag menar klockan är inte ens sex va faan!!! Märkte det nu :S x) Hihi, vad mycket man har hunnit idag?
Pööööööözzzzzzzzzzzzzzz / J

Skönt att vi har glömt det där, fattar inte varför vi bråkade! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0