Yes i am

Hej alla mina alla små älsklingar!
Igår så var jag i jakan med mammi, sen sprang jag o pappa lite. A juste haha! Igår var vi på nån lag o rätt grej nånstans och vi blev typ utslängde ur en station när nån polis snacka för han tyckte vi prata för mycket o blev skit sur o ba öppna dörren o ba stick!
Sen Anna gick fram till han och ba: Men kan inte vi få ha lektionen istället för o frysa hät ute ?
Han ba nej jag vill inte vara med några jävla idioter ?!
Asso jävla mongo han e!
Sen så skulle man på en station typ ta en jacka över en brinnande gubbe.
Jag gjorde inte det.
Men i tisdas hade jag typ ba träning.
Idag har det bara vart skola. Eller aa vi tog vaccinet. Det gjorde fett ont tyckte jag!

Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Michaela Söderberg

Älskar dig också Johanna Björklöf.

Din lilla glädjespridare! :)

2010-04-30 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0