Klassgrej

Shosho bloggish ;)
Igår var det match och vi förlora.
Sen så cykla jag o pappa till Hannah för att typ spela pingis o sånt :) Hennes hund e skitsöt asso.
Men sen var jag med Nicole. Först var vi hos henne och typ lyssna på musik. Sen ett tag var  vi hemma hos mej och var med Roffe o Wilma. Sen cykla vi till görvälnsslott och var med massa får o kosser :D
Haha! Alla getter sprang efter oss, fett läskigt :S
Men iaf sen cykla vi hem och jag hade skitbråttom för det skulle vara typmingelknytis på träffen med klassen o alla föräldrar :P
Man kunde vinna saker o det tredje priset var en grönsakskorg o jag ba hoppas vi inte vinner den. Fast aa sen vann vi den.
Men iaf.
När jag kom hem kolla jag på gissip girl wipeout och ballar av stål :D
Idag ska jag nog inte göra nåt speciellt.
Här kommer bilder bara för jag e bäst :) ♥

Haha Kajsa!




Hahahhaha!


Hahah, sweeeeet! <3

Puss puss :)

Haah :P Vi i bur??

Men nu måste jag dra! Efter skolan lägger jag in mer bilder på Nicoles blogg
www.nicans.blogg.se
Alla kollar!
Hejdå puss o kram :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0