Här kommer bilder!

Shosho söta bloggläsare! :)
Igår var ja med Amanda sweetie.
Sen var jag med Elin Engman ängel och tog massa sköna bilder på görvälnslott. Haha! En ko lukta på min sko :P
Men iaf.
Sen åt jag o sen så kom Nicole o slagga hos majj. <3
Vi hade varefall skojs.
Vi kollade på en läskig o skit bra film på femman, jag såg den för typ två år sen fast den e fortfarande skit bra. Sen så gick vi upp och burra ihop oss till igelkottar o sov.. ??
Idag har vi ätit. Och hållt på med en vatten grejoch vart ute med Roffe o Wilma i skogen.
Men här kommer bilder från dagarna! :)

Dagen med Elin var det :)


Mina små patrasker! <3


Patrull!

Haha!

:*

Sweet nuddle


Det var några av hundra! :)
Bye bye ya all :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0