En dag med Elin Pengmannen :P

Haha! Fast aa Pengar hänger ihop med mycket vi gjort idag faktigst.
Först så var vi ute och ba hmm jaa.
Och sen gick vi till mej och typ spelade kort och sånt.
Sen bästemde vi oss för att åka till jakan för att jag behövde ändå köpa ett linne. Sen hade vi inte råd med glass så vi samlade burkar. Mmmmm! Fan va gööött det var da ;P
Sen så var vi uppe vid ett trapphus och åkte upp och ner och spelade in filmer och sen gick vi ut och hittade kundvagnar vi såg att en femkrona var i en av kundvagnarna sen så såg vi att en kundvagn var nedanför ett par trapper så vi körde ner alla kundvagnarna så det lät skithögt! hehe oups. Sen gjorde vi massa saker och sen skulle vi köra ner vagnarna från en mindre sen väntade vi på att en gubbe skulle gå förbi innan vi körde ner den.
Men han stannade typ bredvid där vi skulle köra och han ba stod där och ba jojpojp vi ba va??
Han ba iherpojp.
Vi ba va??
Han ba köra eller nej??
Vi ba nej inte nu.
Han ba jag väntar.
Vi ba nej du kan gå.
Han ba nej jag väntar.
Vi ba men vi ska köra sen typ.
Och han ba jag ba skoja.
Och Elin typ filmade allt !? ;P Tahaah!
Men nu är jag hemma. Själv.
Här kommer bilder :) Elin ville att jag skulle sätta in. Men jag ser ut som ett monga fast jag får nog stå ut med det.





Det var typ allt. Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Elin Engman

på tredje bilden , va fan gör jag , jag har förklaringar på vad jag gör på alla andra men vad gör jag , stannar jag o tar en fika paus eller nått (?)

2010-04-11 @ 00:01:27
URL: http://oktoberbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0