Äntligen påsklov!

Hejhej alla! Sorry för typ hundrade gången att jag inte har bloggat men jag har inte orkat liksom ;) Nicole sov över hos mej i typ fredags och lördags. Vi har vart vid skitfina bäckar vid fårhagen och sånt. Har haft very kul iaf. Sen igår så skulle vi ta med Nellie till Eddie men då såg vi att det var nåt fel på henne. Hon var typ blind. Sen så dog hon :'( Kommer alltid älska dej gumman! Ingen kan nånsin ersätta dej ♥ Köp inte djur asso man blir så jävla ledsen när de dör, även om det bara är en liten hamster! ♥ Miss u älskling. Dagen innan så tog jag jättesöta foton på henne när hon åt ett chips på rygg i min hand. Vila i frid :* D':
Sen åkte jag och pappa och köpte en kamera till mej. Jag fick en rosa samsung. Sen kollade jag på film och sånt.
Idag så har jag kollat på dumpa honom på canal + och snart
ska jag väll städa mitt rum och packa för att imorn åker jag till london :D



Hihi x) puss puss alla kommenterar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0