Paj mm:)

Idag så hade vi väll en vanlig skoldag, bara det att vi sprang orientering i sandviksspåret. Det var jätte enkelt för man behövde bara följa sandvikspåret behövde inte ens leta:P Det var endå ganska kul för alla satte sig på lyftstångarna o så försökte man lyfta tihi kul:P<333
Aa sen efter skolan gick alla till träffen som vanligt...
Jag ringde till nican o fråga om vi skulle göra nåt så hon kom hem till mej, o soklart följde eddie me(hennes hamster)Vi fixade nellies bur men massa spån som de grävde sig i o sov där:)..
Nu chattar jag med Amanda min älskling:)<3
Aja kramar//johanna....

Amanda gumman:)<33

Jag o nican the perfect twins våra skillnader gör oss lika<33

Nellie:)<3min hamster

Eddie(nicans hamster)osso jättegulle:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0