Min dag:)

Helloo:)

Idag började jag med att sitta seketereat på mitt eget lag fats jag var inte me o spelade;)
De förlorade fast de spelade ändå jättebra;P den ra nyheten är att samtidigt så vann 96 sin match mot täby woho!!:D Sen hämtade jag pengar och åkte tillbaks för att nican skulle sitta seketereat på P96 ornasmatch, vi åt chicky bits o pommes vid simhallen mm....
Efter det stannade vi kvar o hade shitakul med ett par shitastora bollar;)bilder nedan.
Sen var det träning, det var en ganska lugn träning eftersom att de hade vart match tidigare.

Tittade precis på topmodel o nu tittar jag på en film som mamma spelat in den heter hästen från havet, vet inte om den är bra har precis börjat titta ju...

Bilder från när vi var i hallen efter matchen o seketereatet;P

Soffes kisse vitass jättegulle:)

mmm hos soffe åt vi smält choklad o jordgubbar, ananas o vindruver o mycket mer som man kunde doppa tihi:)

mm vi köpte godis:P

Ehe vi ramlade^^

Försökte få det bra men det gick väll ehum så där^^

Det e soligt ute måste ha solglasögon tihixD!!!
kramar//johanna




Kommentarer
Postat av: FIA <333

MIIN KISSE :D haha :P vi hade såå kul på festen!! :)<333

2009-09-26 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0