I.D.O.L

Hej alla:) Idag så har jag haft skola??:P Jag o soffe tog sällskap. DET VAR JÄTTEKALLT UTE!! Hade mysiga vantar på mig så det hjälpte lite:)
Snart får man nog ha på sig mössa o halsduk på sig haha:)
I skolan var det reflektionsdag, asso man fick jobba med vad man ville. Efter skolan gick vi of course till träffen. Åt en toastmeny:P vi åkte runt lite med dessis streetbording grej:P Det gick inte så jättebra ehe..
Sen hade jag lagfoto:D Jag o några andra satt på bänken o var klara o då pekade han på mig bah:vill du ta testbilder?? Jag bah okeej haha asso de blev faktigst ganska bra:P
Sen så skickade Erika bby<33en låt:)
Jag ringde Nican o frågade om vi skulle mötas vid skolan så då mötte jag henne:)vi snackade i kinagungan o sen gick vi till ICA o köpte godis. Vi satt o åt på en bänk o sen vände jag mig om o där stod dessi!!!HAHA, asso jag garva ihjäl mig typ alla titta på mig:P
Sen gick jag hem o titta på IDOL:)Nu sitter Stumpan i mitt knä o hon kurrar:)
Fast nu börjar greys anatomy. Hejdå<3//Jojjo

Hehe, fett skön bild:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0