Hickattack:P

Helloo:) Idah i skolan så stannade vi på träffeno snacka lite på träffen:) Jah åt en bullmeny. Vi snackade lite me nåra, det var jättekul:D.Vi drev typ bah helatin:P När jah åkte hem så fick jah en hickattack!!Hahah asso jah hickade nästan helatin!!När jag cykla förbi nån så hicka jah o de titta konstigt på mig, jah höll på o garva ihjäl mig asso:D!!När jah kom hem så åkte jah till träningen. Den här gången skulle soffe pröva:) Det gick jättebra.
När jag kom hem ifrån träningen dusha jah o sen titta jag på IDOL:)
Det var inte så jättebra den här gången men, men.
Sen lyssna jah på en bra låt:)o var inne på msn. Fast sen var jah tvungen att byta data så nu sitter jah på mitt rum o skriver...
Min katt håller på o gå runt på tangentbordet o det e ganska störigt;P

Stumpan snodde min stol;P<3

(ORIENTERINGEN)älskar er så jävla mkt asso!!!:D<3

DORIS<33DU LEVDE ETT LÅNGT O VACKERT LIV<3

Kramar//johanna♥


Kommentarer
Postat av: Tilda

Gullig hon Doris var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)<33

2009-10-01 @ 17:45:26
Postat av: mickan <3

min fot e där :P

2009-10-02 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0