En dag i mitt lilla liv på den stora jorden:)

Hej allaihopa:) Har vart lite dålig uppdatering på sista tiden, har bah inte haft blogglust...
Men idag har jag vart i skolan o haft alla såna där ämnen som man har..eee...
Aa sen åkte jag till träningen med nican. Det var roligt.
Efter det tittade vi på våran coaches match, de vann stort:D
Nu sitter jag här med nican o skriver detta tråkiga inlägg som handlar om mitt lilla liv//kramarHahaha vi idag:)Nican du är där för mig när andra inte räcker till, du är den som får mig att glömma alltt när jag tittar i dina ögon<33

Kommentarer
Postat av: nican

hejsvej ärtpåse :)

2009-09-15 @ 21:16:00
URL: http://nicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0